هدیه ی سال نو برای تو.....

 دوباره فصل خزان میشود بهار دلم

صدای زخمی شبهاست در کناردلم
 
همیشه سال جدیدی که میرسد تنهام
نشستنم چه قشنگ است با غبار دلم
 
خیال میکنم اینجا کنار من هستی
وگوش میدهی آهسته برسه تار دلم
 
خدا نخواست که عمری کنار هم باشیم
ومن نباشم و باشی تو ماندگاردلم
 
گلایه ای که ندارم شکایتی هم نیست
چه خوب پرزدی و رفتی از دیار دلم
 
همین که یاد تودر خلوت خیالم هست
مرا بس است ؛همین؛ جرعه یادگار دلم
 
چقدر منتظرم عاشقانه روزی را
که شعرها بنویسی سر مزار دلم
91/12/29
صفا


نظرات شما عزیزان:

ساغر
ساعت16:20---11 خرداد 1392
عالی بودعزیزم اشکمودرآوردی

المیرا
ساعت8:17---15 فروردين 1392
سلام

خیلی عالی سرودینپاسخ: pa na pa از روی بیکاری شعر گفتم


ساناز
ساعت17:45---3 فروردين 1392
سللام داداشی دیروز بهتون یه نظر گذاشته بودم به دستتون رسید / اگه نخوای یاد بدی اصلا اشکالی نداره ها بگیم منتظرتون نمونم
پاسخ: سلام ساناز اومدم به وبلاگت سر زدم تو قسمت نظرات بهت پاسخ دادم ممنون که سر زدی


دزد دل ها
ساعت14:50---2 فروردين 1392
______________ِع
_____________ِِِا
____________ِِِِِل
___________ِِِِِِِی
__________ِِِِِِِِِب
_________ِِِِِِِِِِِو
________ِِِِِِِِِِِِِد
_______ِِِِِِِِِِِِِِِ
______ِِِِِِِِِِِِِِِِِ
_____ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ
____ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ
___ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ
__ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ
_ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ< br /> _ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ
__ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ
___ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ
____ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ
_____ِِِِِِِِِِِِِِِِِِ
______ِِِِِِِِِِِِِِِِ
_______ِِِِِِِِِِِِِِ
________ِِِِِِِِِِِِ
_________ِِِِِِِِِِ
__________ِِِِِِِِ
___________ِِِِِِ
____________ِِِِ
_____________ِِ
______________ِ
راستی یه سوال ؟ شما چه طوری پاسخ نظر کاربران را با رگ قرمز میدید به منم یاد بدین دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوباره میام بهتون سرمیزنم خوشحال میشم راهنمایی کنید منو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: آثارخودم ، ،
برچسب‌ها: |شعرب برای تو|شاعران بناب|انجمن ادبی بناب|اسدصفائی فر|صفا|غزلی تازه| ,

تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391 | 18:27 | نویسنده : اسدصفائی ) |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.